tiistai 20. elokuuta 2013

Koulutunti

Heissan ! C:
Tänään mulla alkoi klo. 10 koulu ja koulu loppu klo. 14 ja sit olin mun kahen kaverinkaa ja kerättiin pari kasvia (kouluun) kun piti. Lähettiin tallille noin. 15.30 ja autoin Ellaa laittaa Wollen kuntoon kun Ellalla oli ennen mua tunti ja sitten aloin laittaa Tompan kuntoon ja menin mun kaverin Jonnankaa samaa matkaa kentälle (: Aloitettiin tunti heti ravissa väistöillä oikealle ja oli tosi tyhjä oikeesta ohjasta mutta kun tehtiin pajon puolipidätteitä oikeesta niintuli paremmaksi ja loppujen lopuksi väisti oikaellakkin hyvin. Mentiin toiseen suuntaan eli vasempaan väistöä ja se onnistu heti hyvin ja helposti (:            
Sen jälkeen harjoteltiin laukassa vastalaukkaa ja meni tosi hyvin ja pysy ihan rentona ja pyöreenä. 
Sen jälkeen harjoteltiin laukassa kolmikaaristakiemurauraa niin että eka kiemura myötälaukassa ,toka kiemura vastalaukassa ja kolmas taas myötälaukassa ;) Sen jälkeen menin talliin ja pesin Tompan ,kun oli hikinen. Laitoin Tompalle hellosanii ja laitoin karsinaan (:

p.s;Soriiiiiii taaaas kun ei oo kuvii :(
p.p.s; en mee huomenna ratsastamaan kun Tomppa pitää vapaapäivän (;
Joten nähdään ylihuomenna ! c:

5 kommenttia:

  1. Kivan olonen blogi, kannattaa kuitenki laittaa kaikkiin postauksiin kuva/kuvia. Ihana tuo Tomppa! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät (: ja juu laittaisin jos pääsisin sellaiselle koneelle missä on musta ja Tompasta kuvia ja joku ottaisi niitä kuvia :) mutta viikonloppuna viimeistään yritän saada kuvia C:

      Poista
  2. Ihan blogi Tomppa ja sinä. Hyvinhän teillä menee ! ;)

    VastaaPoista