maanantai 12. elokuuta 2013

Maastopäivä :)

 Heippa ! :)

                         Tänään oltiin siis Tompan,Ellan ja Wollen kanssa maastossa ;)
            Ensin verkattiin pellolla ja siitä jatkettiin maastoradalle ja ravailtiin parikierrosta ja laukattiin sitten kovaa yks aika jyrkkä ylämäki ja mun piti vaan luottaa Tomppaan että se seuraa vaan Wollea ja mä olin vaan silmät kiinni kun Wollelta lensi hiekkaa silmiin xD 
            Laukattiin myös kovaa yks loivempi mäki ja käveltiin kukkulat ja sitten mentiin vielä vähän laukkaa ja mentiin pellolle verkkailemaan ;) 

Ei sen kummempia tänään,muutakun mulla alkoi tänään koulu,ja tuli pari uutta ainetta :/ Koulun jälkeen menin kaverilleni Rialle ja olin Rian ja Noomin kanssa ja siitä sitten lähdin tallille ;)
p.s; Noomin ja Rian blogin nimi on; http://kuinkaksimarjaaa.blogspot.fi/
                                                               Käykää kattoo ;) 

4 kommenttia: