tiistai 17. syyskuuta 2013

Hurjat maastot ja koulu treenit (;

Moikka! 
Olin eilen minun kaverin kanssa ja sen hevosen  ja Tompan kanssa maastossa taas :D Mentiin vähän eri paikkaan maastoon, siellä olin viimeks ollu kun isi oli mukana taluttamassa joskus vuos sitten ja nyt oltiin siellä ja mentiin aluks ravia ja sitten mentiin sellanen tietty reitti sellasta hiekkatietä ja kun päädyttiin samaan kohtaan mentiin uudestaan mutta laukassa,. Ja ei vaan laukassa vaan tosi kovassa laukassa ja Tomppakin välillä vähän yritti pukitella kun veti päätä alas mutta en antanut ! En ollut kyllä noin kovaa maastossa monesti mennyt ! :D Oli tosi hauskaa ! (: Kaverini heppa oli siis hevonen ja pikku Tomppa pysy tosi hyvin perässä kun Tomppa joutu kunnon treeniin kun mentiin pitkiä matkoja laukassa ! :D Sen jälkeen mentiin sinne maastoradalle missä yleensä oon Ellankaa ja siellä laukattiin ylämäkiä ja ei muutakun silmät kiinni, kun tuli hiekka möykkyjä muuten silmään D: Mentiin ne kukkulat ja Tomppa meni nekin ihan nätisti ja sitten laukattiin vesihauta ja siinä vähän kastuttiin, kun roisku niin paljon :D Olin Tompasta tosi ylpee kun meni niin hyvin ja kiltisti ! <3 Sen jälkeen pesin Tompan, kun oli hikinen ja kuranen ja venyttelin sen jalat ja laitoin arnikaa (:

Tänään sitten olin koulutunnilla ja harjoteltiin noin 2 viikonpäästä tulevan radan osia (helppo c) ja mentiin se kerran läpi (: Eli siis aluksi verkkasin ja harjottelin voltteja sen jälkeen pidin kävely tauon ja tunti alkoi! Alotettiin tunti tavalliseen tapaan ravissa taivutellen (: Alettiin tekemään sellasta että keskiympyrä ja päädyssä 10m täyskaarto ja taas keskiympyrä ja 10m täyskaarto ja niin edelleen (; Meni ihanhyvin ja taipu molempiin suuntiin tosi hyvinsiihen nähden että eilen olin vaan maastossa :D Sen jälkeen harjoteltiin laukassa sama juttu ja se onnistu paremminkun hyvin (: Sitten tehtiin se rata ja se on helppo c eli tästä voit kattoo et mikä rata se on (; Rata meni tosi hyvin ja, kun shetlanninponit meni kentän ohi niin Tomppa tuli siitä ihan pöhköksi ja jatko rataa pyöreässä muodossa :D Tomppa oikea komistus ja tykkää vaahtokarkeista :D 

No mutta heihei nähään taas ja huomenna on mulla ja Tompalla estetunti (=

8 kommenttia:

  1. Menitte oikeest tosi hyvi tnää kentäl ku näin teijät:) <3 ja ihana postaus <3 ja oon tulos luultavasti kuvaa niit kisoi nii voin napsii sustaki kuvii jos kerkiin tähä sun ratas <3;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 ja juu olis kiva jos ehtisit ottaa kuvii mun ja tompan radasta (:

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. miten pystyit tehdä blogin kun bloggerin ikäraja on 13 vuottta?

    VastaaPoista
  4. Ootte niin söpöjä Tompankaa <3 Oon nähny teijät monta kertaa kentällä ja maneesissa. Mut onnee kisoihin itte tuun kans niihin, oon muuten sua ennen radalla. :)

    VastaaPoista