maanantai 30. syyskuuta 2013

Kisat

Mooikka! 
Oon ollu vähän kipeenä , mutta sunnuntain päääsin kuitenkin kisaa (: Tomppa oli aika laiska , mutta ei kuitenkaan lähtenyt :D Tavoitteeena mullahan oli että pysy
isin selässä :) Aluksi verkkasin ja meni ihan hyvin sen jälkeen menin tutustumaan rataan ja kiersin radan enimmäkseen tuomari päädyssä olin ja sitten kun pilliin vihellettiin tulin alkutervehdykseen ja se tuli aika suoraan (: Ravi ja käynti osuudet oli ihan hyviä , mutta laukassa oli vähän ongelmia... eka laukan nosto oli hyvä ja toka ihan myöhässä kun en muistanut valmistella. Eka laukka ympyrä oli liian pieni ja toka oli taas tosi hyvä :D Rata oli ihan ok ja olin

tosi tyytyväinen kun Tomppa osasi käyttäytyä ♥ Kun oon ollu kipeenä niin oon saanu oman koneen ja nyt vois tulla enemmänkin kuvii :D p.s sori ku en oo kirjottanu ku en oo jaksanu ja niitä ennen kisoja on mennyt ihan hyvin eikä oo mitään kummempii tapahtunut (: Tässä eilisestä vähän kuvia (:
Alkutervehdys :D











lopputervehdys :D




8 kommenttia:

  1. mitkä prosentit sait, mikä ohjelma, minkä tason kisat ja mones olit? :)

    VastaaPoista
  2. Hienosti menette ! :)

    VastaaPoista
  3. Voitko lukee mun ja kaverini blogia liisaveera.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita silleen siihen teidän blogiin että pystyn liittyy lukiaks (;

      Poista