sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Viime viikon kuulumisia+ KUVIA (:

Heippa!! 

Aloitetaanpa, eli 7.9 lauantaina ja silloin olin mukana Ellan kisoissa laaksolla, joten ratsastettiin Tomppa vasta illemmalla nopeasti kisojen jälkeen. Mentiin pellolla Tompan kanssa ilman satulaa ja laukkailtiin ja ravailtiin ja Ella meni kanssa Tompalla mun jälkeen, eli mentiin puoliksi Tomppa Ellan kanssa. C: Tässä on kuvia lauantaista! Tuli just hyvä auringonlasku valaistus niin saatiin ainakin mun mielestä ihan kivoja kuvia. Mitäs tykkäätte?






Ja ellakin hyppäsi selkään...




Sunnuntaina käytiin maastossa Tompan kanssa ja Ella ja Wolle tuli kanssa ! Mentiin kukkulat  ja laukattiin pari ylämäkeä ja ravailtiin pääosin.

 Maanantaina Tompalla oli vapaa päivä.

 Tiistaina mulla oli koulutunti ja mentiin maneesissa ja harjoteltiin väistöjä taas :D Mutta meni yllättävän hyvin! Taipui tosi hyvin vasemmalle ja oikealle  C: Laukassa tehtiin perus työskentelyä ja laukka voltteja, meni ihan hyvin. (; 

Torstaina kaverini Viivi meni Tompan ja sanoi että meni tosi hyvin (: 

13.9 perjantaina!! Olin tunnilla ja harjoteltiin enimmäkseen kulmia ja keskihalkaisialle tuloa ja peruutusta C: Laukassa harjoteltiin voltteja ja koko tunnin aikana sormilla tein pieniä puolipidätteitä jotka autto tosi paljon sitä että Tomppa tulee pyöreäksi ja ei vetäisi vasemmasta ja niinhän se meni, meni rennosti eikä vetänyt vasemmasta ja ihan riittävän pyöreänä kulki c: Laukassa kun mentiin ympyrällä niin Tomppa taas sai oman hepuli kohtausken ja lähti pukki laukkaan ja eihän siinä muutakun ,olin sitte maassa eli puol vuotta kesti ennenkun tipuin ,kun viimeksi tipuin helmikuussa ;D Siitä nousin heti yllös ja selkään ja jatkettiin normaalisti tuntia (; Mentiin yks koulurata jonka mun valmentaja keksi missä oli pysähdys lävistäjiä ja ympyröitä C:

Lauantaina Tompalla oli vapaapäivä, koska olin koko päivän Helsingissä hevoset stadikalla -tapahtumassa ja siellä oli niin kivaa! Olin siellä äidin, kaverini Milkan, ja hänen äitinsä kanssa ja meillä oli tosi kivaa. (;

Tänään eli Sunnuntaina käytiin Ellan ja Wollen kanssa maastossa ja mentiin taas ne normaalit paikat, että ravailtiin ensin mäkiä, sitten kukkulat ja sitten laukkailtiin mäkiä ja kovaa! Tomppa ei melkein pysynyt ison wollen perässä mutta kovaa mentiin ja kivaa oli! Paitsi hiekat lensi vähän wollen kavioista mäkiä laukatessa naamalle niin ei aina nähnyt mitään, mutta luota tomppaan niin se kantaa ! C: Lopuksi käytiin vielä kentällä ja laukkasin pari kertaa yhden kavaletin yli ja sitten vain keventelin ja lähdettiin takaisin talliin, Tomppa oli koko maaston ja kentälläkin tosi kiltisti ja hienosti ! (;


heippa nähdään! (: p.s ; pistäkääs kommenttia !! ;D

4 kommenttia: